-
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego ……. i zawartych za jego pośrednictwem umów sprzedaży. Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
- Sklep prowadzony pod nazwą PASTRY CHEF POLAND sp. z o.o. prowadzący działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem:Ołtaszyńska 51,53-033 Wrocław, Polska
- Adres do korespondencji:
PASTRY CHEF POLAND sp. z o.o.
Ołtaszyńska 51, 53-033 Wrocław, Polska
NIP 8971905819
hurtowy@pastrychef-poland.com
Telefon: +48 786 325 945 - Przez użyte w regulaminie określenia, należy rozumieć:
- Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, z którą może być zawarta umowa sprzedaży, która składa zamówienie na stronie ……
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym ……
- Zakup w sklepie internetowym www.turlanki.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
-
Składanie i realizacja zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, poprawne wypełnienie formularza wraz z danymi osobowymi, adresowymi i kontaktowymi. Zamówienia zawierające nieprawidłowe dane nie będą realizowane.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia realizowane będę w terminie podanym na stronie produktu zgodnie z ich dostępnością przy czym zamówienia złożone po godz. 12, w soboty, niedziele i święta będą realizowane w następny dzień roboczy.
- Sklep zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji w razie potrzeby o czym powiadomi Kupującego mailem, telefonicznie lub informacją na stronie internetowej.
- W przypadku zamówień zawierających produkty dostępne oraz takie z odroczoną realizacją Sklep może zastrzec sobie możliwość łączenia takich zamówień. W przypadku złożenia zamówienia na produkty dostępne i z późniejszą dostępnością Sklep może wydzielić dostępne produkty do osobnego zamówienia i poprosić kupującego o jego realizację.
- Sklep wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP-em.
- Domyślnie faktury wysyłane są na adres mailowy wskazany przez Klienta w zamówieniu. W przypadku potrzeby zmiany w tym zakresie konieczny jest kontakt z obsługą Sklepu. Kupujący podając dane do faktury VAT domyślnie wyraża zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej, na adres e-mail podany przy zamówieniu.
- W przypadku zamówienia za pobraniem Sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu z Kupującym przed realizacją zamówienia w formie telefonicznej lub mailowej celem potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku kontaktu Sklep anuluje złożone zamówienie.
- Nieodebrane, opłacone zamówienia, które wrócą do sklepu będą anulowane po tygodniu, a zapłacona kwota będzie zwrócona klientowi na wskazane konto bankowe, pomniejszona o koszt przesyłki do klienta, koszt przesyłki powrotnej do sklepu oraz koszty operatora płatności/banku, które poniesie Sklep w związku z anulowaną transakcją.
-
Płatność
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto). Ceny zaakceptowane w momencie zamawiania wiążą strony do chwili zrealizowania zamówienia ale nie dłużej niż 5 dni roboczych.
- Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Nie tyczy się to zamówień realizowanych za pobraniem.
- W przypadku braku płatności w terminie zamówienie zostanie anulowane.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: płatności BLIK, karta płatnicza, pobranie, przelew na konto bankowe nr 17 2490 0005 0000 4530 5662 7115 Alior Bank SA w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.
- Podmiotami świadczącym obsługę płatności online, na podstawie odrębnych umów są: tPay
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków Sklep dokonuje zwrotu na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego lub tym samym kanałem, którym Kupujący opłacił zamówienie. Decyzja o formie zwrotu należy do Sklepu.
-
Koszty i rodzaje dostawy
- Sklep oferuje dostawę za pośrednictwem przewoźnika Inpost. Koszty przesyłek wynoszą:
- Paczkomat Inpost 20 złotych
- Kurier Inpost 20 złotych
- Cena wysyłki zwiększa się o 5 złotych w przypadku przesyłki pobraniowej
- Sklep oferuje dostawę za pośrednictwem przewoźnika Inpost. Koszty przesyłek wynoszą:
-
Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną
- Sklep świadczy usługi drogą elektroniczną, a w szczególności: newsletter, konto klienta, program rabatowy.
- Sklep zwraca szczególną uwagę, iż świadczenie usług drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniem po stronie Kupującego, jako użytkownika korzystającego z sieci Internet.
- Wymagania techniczne umożliwiające Kupującemu składanie i procedowanie zamówień to stabilny dostęp do Internetu za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Zapewnienie wymagań technicznych leży po stronie Kupującego.
-
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Sklep dokona zwrotu kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych na konto bankowe podane przy zamówieniu lub na wskazane konto, w przypadku płatności za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu – paragon, fakturę lub dowód zapłaty oraz dane rachunku bankowego Kupującego, na który Sklep dokona zwrotu.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Kupujący ponosi także odpowiedzialność za nieprawidłowe zabezpieczenie towaru podczas odesłania zwrotu i jego uszkodzenie. W takich wypadkach Sprzedający pomniejszy wartość towaru i zwracaną kwotę.
- Zwrotu należy dokonać na adres siedziby sklepu: Ołtaszyńska 51 ,53-033 Wrocław, Polska
-
Reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów Kupujący składa reklamację na adres e-mail hurtowy@pastrychef-poland.com podając numer zamówienia i dokładnie opisując problem. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
- W opisie reklamacji wymagane są następujące dane: powód reklamacji – rodzaj i data wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, dane kontaktowe składającego reklamację.
-
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.